Torque Drift 2
Torque Drift 2, Tokyo'nun hareketli sokaklarından küresel markaların desteklediği yüksek riskli profesyonel yarışmalara kadar, motor sporlarının kendisi kadar çeşitli ve dinamik bir deneyim sunmak için drift ve sokak kültürünün tüm yönlerini çağırıyor.
Torque Drift 2, kurgusal, modern bir Japon şehrinde geçen, beceriye dayalı bir motor sporları oyunudur. Kapsamlı araç kişiselleştirme, sim teçhizat desteğiyle gerçekçi fizik, lisanslı arabalar ve parçalar, karmaşık ayrıntılara sahip parkurlar ve rekabetçi oyun sunuyor. Yerel topluluk mod desteği ve bir dizi topluluk odaklı özellik ile oyun, sürükleyici tek oyunculu ve çok oyunculu deneyimler sunar. Torque Drift 2, gerçek dünyadaki drift dinamiklerini yansıtacak şekilde tasarlanmıştır; ister bir kontrol cihazı ister üst düzey bir sim donanımı kullanıyor olun, fizik özgün bir his sağlar. Gerçek hayatta arabaları drift yapan geliştiricilerden oluşan ekibimiz, ayarları ne olursa olsun her oyuncu için sürüş deneyiminin hassas ve keyifli olmasını sağlamaya kendini adamıştır.
Torque Drift 2 dünyasında drift yapmak bir hobiden çok daha fazlasıdır; kültürel bir olgudur. Modern Japon toplumunun dokusuna entegre edilen etkinlikler ve buluşmalar sayesinde artan zenginlik, üst düzey arabaları ve parçaları herkes için erişilebilir hale getirdi. Artık hem deneyimli profesyoneller hem de yeni yetenekler, bir sonraki Drift Kralı olarak miraslarına sahip çıkmak için savaşıyor.
Toplama, Torque Drift 2'nin merkezinde yer alır. Öğeleri satın alın veya kazanın, ardından bunları istediğiniz gibi özelleştirin. Liderlik tablolarında tırmanarak günlük ToFu parası kazanın ve bunu hayalinizdeki arabayı yapmak için kullanın!
Mad Mike, Vaughn Gittin Jr., James Deane, Adam LZ ve daha birçok drift efsanesinin arabalarının direksiyonuna geçin. Kahramanlarınızın arabalarını kullanın ve onları kendinize ait hale getirecek şekilde ayarlayın.
Önceki modelin mirasını temel alan Torque Drift 2, her zamankinden daha fazla kişiselleştirme sunuyor. Motor değişimlerinden ön panel paspaslarına kadar aracınızda değiştirebileceğiniz 25'ten fazla alan ve 60'ın üzerinde lisanslı markayla, her ayrıntıya ince ayar yapmak ve sürüşünüzü gerçekten benzersiz kılmak için sonsuz seçeneğe sahip olacaksınız.
Modlama, Torque Drift 2'nin canlı ekosisteminin kalbinde yer alır. Özel mod entegrasyonumuz ve Modkit'imiz sayesinde oyuncular, Unreal Engine gibi harici araçlardaki amaca yönelik oluşturma araçlarımızı kullanarak özel parçalar oluşturabilir ve paylaşabilirler. İleriye dönük olarak, oyuncuların araba melodilerini, görünümlerini, çıkartmaları paylaşmalarına ve hatta mürettebat etkinlikleri ve turnuvalarına ev sahipliği yapmalarına olanak tanıyan oyun içi araçları tanıtacağız.
Torque Drift 2 için nihai vizyonumuz, ister arabalara ince ayar yapın, ister çarpıcı görünümler tasarlayın, ister mürettebat savaşları düzenleyin, yaratıcıların katkılarından dolayı ödüllendirildiği bir motor sporları oyun alanıdır. Oyun, becerilerinizi sergilemek ve TD2 dünyasında adınızı duyurmanıza yardımcı olmak için tasarlandı.
Torque Drift 2, oyuncuları çeşitli rekabetçi modlarla sınırlarını zorlamaya zorluyor. Mevcut yarışmalar arasında serbest stil etkinlikleri, haftalık liderlik tabloları, liderlik ve takip mücadeleleri ve süreli Motorkhana etkinlikleri yer alıyor. Oyun büyüdükçe, görünüm yarışmaları, 1v1 drift savaşları ve mürettebat turnuvaları gibi yeni özellikler tanıtılacak ve parçalar, itibar ve küresel tanınma için rekabet etmek için daha da fazla yol sunulacak.
Torque Drift 2'ye yönelik felsefemiz, oyuncuların birbirleriyle anlamlı şekillerde etkileşim kurması etrafında geliştirilmesidir. Dolayısıyla sağlam bir iletişim sistemi kurmamız mantıklıdır. Çeşitli seviyelerde genel ve özel kanallarla oluşturulan TD2'nin sosyal unsuru, oyuncuların oyun içi ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayacak şekilde tasarlandı. İster bir ekip arıyor olsun, ister iş için birini işe almaya çalışıyor olsun, ister sadece arkadaşlarına özel mesaj göndermek istiyor olsun, her şey oyun içinde karşılanacaktır.