Torque Motorsport Hesabını nasıl oluşturabilirim?
Torque Drift 2'yi oynamak için bir Torque Motorsport hesabı gerekir. Torque Motorsport hesabı oluşturmak basit bir işlemdir.
Üye olmak
Önemli bildirimleri aldığınızdan emin olmak için geçerli bir e-posta adresi sağlayın. Ekibimizle iletişimin ana kanalı olacağından bu e-posta adresine erişim sahibi olmanız çok önemlidir.
Doğrulamak
E-posta adresinizi gönderdikten sonra size bir doğrulama kodu göndereceğiz. Hesap oluşturma işlemini tamamlamak için bu kodu web sitesine girin.
Bilgilerinizi girin
Doğrulama kodunu girdikten sonra bir kullanıcı adı seçmeniz, hesabınızı güvence altına almak için bir şifre belirlemeniz ve Ülkenizi/Bölgenizi belirtmeniz istenecektir.
Şartlar ve Koşulları Okuyun ve Oluşturun
Hesap Şartlar ve Koşullarımıza erişmek ve bunları okumak için kayıt sayfasının altındaki bağlantıyı izleyin.
Torque Drift 2, oynamanız, keyfini çıkarmanız ve geri bildirimde bulunmanız için sık sık yayınlanan özellikler ve güncellemelerle yinelenerek geliştiriliyor. Topluluğun önerdiği oylara göre oyunu geliştirmeye devam ettiğimiz için oyunun hiçbir zaman gerçekten 'Bitmiş' olamayacağına inanıyoruz.
Belirlediğimiz temel özellik setini 2024 yılı sonuna kadar bitirmeyi planlıyoruz.
Torque Drift 2 şu anda ekibimiz tarafından toplulukla birlikte, özellikler ve içerikten oluşan bir yol haritasına dayanarak geliştiriliyor. Oyun henüz tam özellikli değil.
Evet! Oyunun ayarlar ekranında veya doğrudan Torque Motorsport discord'unda bir hata raporu sayfası bulabilirsiniz.