Tortuga - A Pirate's Tale
Tortuga - A Pirate's Tale opowiada o podróży kapitana piratów z żądzą złota i chwały, który przejmuje dowodzenie nad flotą pirackich statków, aby uderzyć na Karaiby.
Założę się, że jesteście ciekawi, dlaczego wezwałem was na pokład na małe zebranie i spotkanie.
Czy to wszystko, na co się pisaliście? Czy to jest życie pirata, jakie sobie wyobrażaliście?
Wyzywam was wszystkich: który z was, leniwce, odważy się mówić o buncie i przelewać krew własnego kapitana, by przejąć kontrolę nad tym statkiem?
Obiecałem wam przygodę i życie pełne ryzyka w zamian za łupy, bogactwa i wieczną sławę.
Zarzućcie kotwicę i podnieście mizzen, przygotujcie armaty i ścigajmy hiszpańską flotę skarbów, zanim obierzemy kurs na Tortugę.