Total War: PHARAOH DYNASTIES
Kadim dünyayı Ege’den Mezopotamya ve güneyde Kadim Mısır’a kadar kapsayan Dynasties eklediği 168 yeni yerleşim yeri, tarihî öneme sahip yeni konumlar, yeni zafer hedefleri ve çok daha fazlasıyla PHARAOH’un sefer haritası boyutunu neredeyse bir kat daha genişletiyor. Oldukça genişletilmiş bu yeni tarih sahnesindeki yolculuklar için, ordularınızı taşıyan filoları hızlandıran yeni Deniz Seyahati Yolları eklendi, böylece daha uzakları daha hızlı şekilde istila ve işgal edebilirsiniz.
Oynanabilir yeni dört fraksiyon olan Babil, Hanigalbat Asurluları, Miken ve Troya’yı keşfedin. Büyük fraksiyonlar olan Egeli Miken ile Troya ve diğer tarafta Mezopotamyalı Babil ve Hanigalbat Asurlularının yanı sıra Tunç Çağı Çöküşü’nün çalkantılı dönemlerinde yönetebileceğiniz ek 25 küçük fraksiyon da oyunda kendine yer buluyor.
Aralarında süvariler, develi askerler ve Troya Muhafızları gibi fraksiyona özgü birimlerin yer aldığı 150’den fazla yeni ve yenilenmiş birimle savaş meydanına çıkın. Muharebenin harareti sırasında hücuma kalkmayı veya hücuma maruz kalmayı ya da menzilli atış yaylımlarını daha ölümcül ve daha belirleyici kılan Ölümcüllük katsayısı gibi yeni muharebe mekanikleri ile kendinize meydan okuyun.