Total War: ROME II – kolekcja DLC
Kolekcja DLC do Total War: ROME II zapewnia dostęp do wszystkich pakietów zawartości do pobrania w jednym prostym zestawie! Ta kompletna kolekcja rozbudowuje grę o dodatkowe kampanie, kultury oraz jednostki.