Total War: Rome II DLC Collection
Total War: Rome II DLC Collection size Rome II'nin DLC'lerinin TAMAMINI tek bir pakette sunuyor! Bu eksiksiz DLC koleksiyonu size fethedecek daha fazla görev, yönetilecek daha fazla kültür ve komuta edilecek daha fazla birim sunuyor.