Total War: WARHAMMER II - Alith Anar
Alith Anar appears as a new High Elf Legendary Lord, leading the faction of Nagarythe in both the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns. Voiced by Hollywood actor Dylan Sprouse, Alith Anar’s gameplay style is about speed and stealth, with reduced Global Recruitment duration, excellent movement range and bonuses to ambushing.