Total War: WARHAMMER II - Curse of the Vampire Coast
Dört yeni Efsanevi Lordun yanı sıra hortlak korsanları, silahçıları, ağır silahları ve iğrenç derinlerin sakinlerini komuta edin!
Kendi kahraman türlerine, birimlerine, büyülerine, görevlerine ve epik bir oyun sonu muharebeye sahip Vampir Kıyısı fraksiyonları Total War: WARHAMMER II'ye benzersiz yeni bir deneyim katıyor.