Total War: WARHAMMER II - Gor-Rok
Leading the Lizardmen faction of Itza in the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns, Gor Rok strikes out with Lord Kroak to ensure that Lustria is cleansed of usurpers. A powerful defensive warrior, he has a number of unique skills granting him a range of bonuses including Perfect Vigour, Physical Resistance, Terror and Regeneration.