Total War: WARHAMMER II - The Hunter & The Beast
Embark on new campaigns as Markus Wulfhart (Empire) and Nakai (Lizardmen), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces 6 new Regiments of Renown: elite variants of existing Empire and Lizardmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.