Total War: WARHAMMER II – The Hunter & The Beast
Rozegraj nowe kampanie jako Markus Wulfhart (Imperium) lub Nakai (jaszczuroludzie). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.
Pakiet zawiera także 6 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek Imperium i jaszczuroludzi z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.