Total War: WARHAMMER II - The Hunter & The Beast
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Markus Wulfhart (İmparatorluk) ve Nakai (Kertenkeleadamlar) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut İmparatorluk ve Kertenkeleadam birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan 6 yeni Namlı Alay vardır.