Total War: WARHAMMER II - Imrik
Caledor Şövalyeleri Yüce Elf fraksiyonunu hem Girdabın Gözü hem Ölümlü İmparatorluklar seferlerinde yöneten Imrik, efsanevi Ejderhaları arayıp onları ehlileştirerek savaşa sürebilir. Imrik, fraksiyon çapında Alevli Saldırılar sağlayan ve Ejderhalarının nefes saldırılarını daha sık kullanmasına imkân tanıyan Büyük Vaul Duası'na da erişebilmektedir.