Total War: WARHAMMER II - Lokhir Fellheart
The Dark Elf sea-scourge leads his own faction, The Blessed Dread, in the Mortal Empires and Eye of the Vortex campaigns. His gameplay focuses on the use of Black Arks, and he does not need to perform a Rite to recruit one, enabling him to amass a terrifying fleet. He also grants many improvements and bonuses to Black Ark Corsairs.