Total War: WARHAMMER II – Lokhir Fellheart
Kapitan mrocznych elfów i postrach mórz dowodzi własną frakcją, Błogosławionym Lękiem, w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych. Podczas rozgrywki skupia się na odpowiednim wykorzystaniu Czarnych Ark i nie musi odprawiać obrzędu, aby je werbować, przez co może zgromadzić zatrważającą flotę. Ponadto zapewnia wiele ulepszeń i premii korsarzom z Czarnych Ark.