Total War: WARHAMMER II - Lokhir Fellheart
Kara Elf deniz musibeti, Ölümlü İmparatorluklar ve Girdabın Gözü seferlerinde kendi fraksiyonu olan Kutsal Dehşeti yönetir. Zalimyürek'in oynayışı Kara Mavnalaraın kullanımına dayanır ve Zalimyürek'in donanmasına Kara Mavna almak için Ayin yapmasına gerek yoktur, bu sayede korkutucu bir filo oluşturabilir. Zalimyürek, Kara Mavna Korsanlarına pek çok geliştirme ve bonus da sağlar.