Total War: WARHAMMER II – Imperia śmiertelnych
Kampania Imperia śmiertelnych zawiera obszary znane z gier Total War: WARHAMMER i Total War: WARHAMMER II, dzięki czemu wyruszysz na nowe, szeroko zakrojone podboje, wcielając się w legendarnych lordów z obu tytułów, w tym tych otrzymanych w ramach darmowych pakietów lub płatnych dodatków. Oto jedyna w swoim rodzaju kampania w otwartym świecie, podczas której stworzysz przepastne, potężne imperium dowolnej frakcji.