Total War: WARHAMMER II - Mortal Empires
Total War: WARHAMMER I ve II'nin coğrafyasını kapsayan Mortal Empires, herhangi bir ücretsiz içerik paketi ve sahip olduğunuz herhangi bir indirilebilir içerik (DLC) dahil olmak üzere, her iki oyundaki herhangi bir Efsanevi Lordu oynayabileceğiniz devasa seferlere çıkmanızı sağlıyor. İki oyundaki herhangi bir ırkla devasa bir haritada büyük imparatorluklar kurma imkânı tanıyan ve sandbox deneyimini doruklarda sunan bir deneyim sizi bekliyor.