Total War: WARHAMMER II - The Prophet & The Warlock
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Tehenauin (Kertenkeleadamlar) ve Ikit Pençesi (Skaven) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut Skaven ve Kertenkeleadamlar birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan 21 yeni Namlı Alay vardır.