Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
Embark on new campaigns as Queen Alarielle (High Elves) and Crone Hellebron (Dark Elves), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces 16 new Regiments of Renown: elite variants of existing High Elf and Dark Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.