Total War: WARHAMMER II - The Queen & The Crone
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Kraliçe Alarielle (Yüce Elfler) ve Acuze Hellebron (Kara Elfler) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut Yüce Elf ve Kara Elf birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan 16 yeni Namlı Alay vardır.