Total War: WARHAMMER II – Rakarth
Wzlatując wysoko nad pole bitwy na potężnej bestii, by w dogodnym momencie rzucić się do walki w morderczej mgle szponów i kłów, Rakarth cieszy się niesłabnącą reputacją najokrutniej uzdolnionego władcy bestii w Naggaroth.
Przemawiający głosem Iwana Rheona Rakarth rozpoczyna grę na wyspie Albion i przewodzi frakcji Tysiąca Paszcz. Dzięki zwycięstwom w bitwach i przejmowaniu kluczowych osad jego zagrody wypełniają się kolejnymi rodzajami wszelakich bestii, skąd werbuje je do swej armii.