Total War: WARHAMMER II - Rakarth
Kudretli bineğiyle savaş meydanının tepesinde süzülen, sonrasında pençe ve dişlerle amansız cinayetlere girişen Rakarth, Naggaroth'un Canavarefendileri arasında uzun zamandır yeteneklerini en zalimce kullanan kişi olarak nam salmıştır.
Aktör Iwan Rheon'un seslendirdiği Rakarth oyuna Albion Adası'nda başlar ve Bin Ağız grubunun lideridir. Muharebede zafer kazanıp kilit yerleşim yerlerini ele geçirdikçe, her türden yeni canavar, bu canavarların ordulara katılabileceği Canavar Kafeslerine eklenir.