Total War: WARHAMMER II - Repanse de Lyonesse
Hem Girdabın Gözü hem Ölümlü İmparatorluklar seferlerinde Bretonyalı fraksiyonu Chevaliers de Lyonesse'i yöneten Repanse, Güney Diyarları'nda şövalyelik ilkelerine yaraşır bir fetih gerçekleştirmektedir. Yakın dövüşte güçlü bir savaşçı olan Repanse, aralarında, hem kendisi hem ordusuna Fiziksel Direnç ve Yakın Dövüş Savunmasının yer aldığı çeşitli bonuslar sunan bir dizi eşsiz yeteneğe sahiptir.