Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
In arid Nehekhara, vast skeletal legions and nightmare constructs arise from the baking sands. The Tomb Kings have awoken, to reclaim the lands that are rightfully theirs!
Command four new Legendary Lords, plus legions of skeletal warriors, cavalry, chariots and towering stone constructs.
The Tomb Kings work differently from other factions as their units do not require gold for recruitment and upkeep, thus enabling you to swiftly raise large armies and go on the warpath.
With their own hero types, units, magic, quests and more, the Tomb Kings offer a truly unique way to enjoy Total War: WARHAMMER II.