Total War: WARHAMMER II – Rise of the Tomb Kings
Wciel się w czterech nowych legendarnych lordów i pokieruj kościanymi wojownikami, jeźdźcami, rydwanami oraz olbrzymimi kamiennymi konstruktami.
Dzięki unikalnym bohaterom, jednostkom, magii i zadaniom Królowie Grobowców dostarczają podczas rozgrywki w Total War: WARHAMMER II niezapomnianych wrażeń.