Total War: WARHAMMER II - Rise of the Tomb Kings
Dört yeni Efsanevi Lordun yanı sıra iskeletsi savaşçılar, süvariler, savaş arabaları ve dev taş yapılardan oluşan lejyonları komuta edin.
Kendi kahraman türlerine, birimlerine, büyülerine, görevlerine ve daha fazlasına sahip Kabir Kralları Total War: WARHAMMER II'ye benzersiz yeni bir deneyim katıyor.