Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
Embark on new campaigns as Malus Darkblade (Dark Elves) and Deathmaster Snikch (Skaven), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Skaven and Dark Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.