Total War: WARHAMMER II – The Shadow & The Blade
Rozegraj nowe kampanie jako Malus Mroczne Ostrze (mroczne elfy) lub Mistrz Śmierci Snikch (skaveni). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.