Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Malus Karakılıç (Kara Elfler) ve Ölüm Ustası Snikch (Skaven) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut Skaven ve Kara Elf birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan altı yeni Namlı Alay vardır.