Total War: WARHAMMER II – The Silence & The Fury
Rozegraj nowe kampanie jako Oxyotl (jaszczuroludzie) lub Taurox (zwierzoludzie). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.