Total War: WARHAMMER II - Skaven Chieftain
This new recruitable Skaven hero performs a valuable support role, granting Physical Resistance to nearby friendly characters and buffing his army's morale if its general falls in battle. At least until his health falls below a certain threshold, at which point his buffs cease to affect those around him, only himself!