Total War: WARHAMMER II – Skaven Chieftain
Nowy dostępny do werbunku skaveński bohater pełni ważną funkcję w charakterze wsparcia, zapewniając pobliskim sojuszniczym postaciom odporność fizyczną i podnosząc morale armii po śmierci generała. Gdy jednak zostanie ciężko ranny, przestanie wspomagać sprzymierzeńców i zacznie wzmacniać wyłącznie siebie!