Total War: WARHAMMER II - Skaven Chieftain
Yetiştirebilir bu yeni Skaven kahramanı yakındaki dost karakterlere Fiziksel Direnç sağlayarak ve general muharebede ölürse ordunun moralini güçlendirerek kıymetli bir destek rolü görür. Bu özellikleri kendi sağlığı belirli bir eşiğin altına düşene kadar geçerlidir, eşiğin altındayken verdiği destekler yalnızca kendisi içindir!