Total War: WARHAMMER II - Thorek
Ruling over the weapon-shops of Karak Azul with a Gromril fist, Thorek Ironbrow is a Master Runelord of the old school and is feared as much by his young apprentices as by his enemies.
As a Legendary Lord, Thorek Ironbrow leads Ironbrow’s Expedition in his quest to recover the relics and help restore the Dwarf Empire. Thorek can also combine resources at the Anvil of Doom to craft powerful artefacts for his forces.