Total War: WARHAMMER II – Thorek
Mający w swej mocy zbrojownie Karak Azul i pięść z gromrilu Thorek Żelazna Brew to Wielki Mistrz Run starej szkoły, budzący jednaki strach w sercach swych uczniów i wrogów.
Jako legendarny lord Thorek Żelazna Brew przewodzi Ekspedycji Żelaznej Brwi w celu odzyskania reliktów i odbudowy imperium krasnoludów. Ponadto potrafi łączyć surowce przy pomocy Kowadła Zagłady, tworząc potężne artefakty dla swojej frakcji.