Total War: WARHAMMER II - Thorek
Karak Azul'un silah dükkanlarını Gromril yumruğuyla yöneten Thorek Demirkaş, eski toprak bir Usta Rün Lordudur ve düşmanları kadar genç çırakları da ondan korkar.
Efsanevi bir Lord olan Thorek Demirkaş, yadigârları geri alma ve Cüce İmparatorluğu'nun yeniden kurulmasına yardımcı olma görevinde Demirkaş'ın Seferi'ne liderlik ediyor. Thorek ayrıca güçleri için kudretli eserler üretmek üzere Kıyamet Örsü'ndeki kaynakları birleştirebilir.