Total War: WARHAMMER II - Tretch Craventail
Tretch Craventail appears as a Skaven Legendary Lord, leading Clan Rictus in both the Eye of the Vortex and Mortal Empires campaigns. In battle, Tretch’s army gains attack bonuses when ambushing or fighting a battle after an initial retreat. Tretch's units can vanguard deploy in all battles, and his empire revels in discord, gaining public order bonuses whenever diplomatic treaties are broken.