Total War: WARHAMMER II – Tretch Craventail
Tretch Czarny Ogon pojawia się w grze jako legendarny lord skavenów oraz przywódca klanu Rictus w kampaniach Oko Wiru i Imperia śmiertelnych. Armia Tretcha zyskuje premie do ataku w trakcie zasadzki albo podczas walki po początkowym odwrocie. Jednostki Tretcha otrzymują możliwość wystawienia straży przedniej we wszystkich bitwach, a jego imperium umacnia niezgoda, przez co każdy zerwany traktat dyplomatyczny zapewnia mu premie do ładu publicznego.