Total War: WARHAMMER II - The Twisted & The Twilight
Embark on new campaigns as The Sisters of Twilight (Wood Elves) and Throt the Unclean (Skaven), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more.
This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Skaven and Wood Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.