Total War: WARHAMMER II – The Twisted & The Twilight
Rozegraj nowe kampanie jako Siostry Zmierzchu (leśne elfy) lub Throt Nieczysty (skaveni). Obie frakcje mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.