Total War: WARHAMMER II - The Twisted & The Twilight
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Alacakaranlığın Kızkardeşleri (Orman Elfleri) ve Pis Throt (Skaven) ile yeni sefere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut Skaven ve Orman Elfi birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan altı yeni Namlı Alay var.