Total War: WARHAMMER II – The Warden & The Paunch
Rozegraj nowe kampanie jako Grom Bebzol (zielonoskórzy) lub Eltharion (elfy wysokiego rodu). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.