Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Koca Göbekli Grom (Yeşilderililer) ve Eltharion (Yüce Elfler) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lord Paketinde, mevcut Yeşilderili ve Yüce Elf birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan altı yeni Namlı Alay vardır.