Total War: WARHAMMER II
Warhammer dünyasının kaderini Immortal Empires**'da belirleyin! Total War: WARHAMMER serisinin bu efsanevi finali, artık tüm Total War WARHAMMER I ve WARHAMMER II sahipleri için erişilebilir!
Üç oyunun haritalarını, ırklarını ve fraksiyonlarını tek bir devasa sandbox seferinde birleştiren Immortal Empires, efsanevi Warhammer dünyasında yaşayabileceğiniz en eksiksiz ve en dolu strateji deneyimini sunuyor.
Asil Yüce Elfler ve kadim Kertenkeleadamlar Girdap'ı sakinleştirmeye çalışırken, kötücül Kara Elfler ve kurnaz Skavenlar onun vahşi enerjilerinden faydalanmayı amaçlıyor. Her ırk başarılı olmak için tarihindeki en büyük savaşları vermek zorunda!
Total War: WARHAMMER ve Total War: WARHAMMER II sahipleri, Eye of the Vortex seferinin yanı sıra her iki oyundaki kara parçalarını ve grupları tek bir devasa sandbox seferinde birleştiren Mortal Empires seferini de oynayabilirler.