Tour de France 2023
Stwórz własnego kolarza i zostań profesjonalistą w trybie Pro Leader. Wybierz swoją specjalizację i atrybuty fizyczne, a następnie bierz udział w zawodach, aby szlifować swoje umiejętności i ostatecznie zostać najlepszym kolarzem na świecie. Tour de France 2023 i najważniejsze tegoroczne wyścigi kolarskie są w twoim zasięgu!
W Tour de France 2023 możesz zarządzać własną drużyną przez cały sezon kolarski w trybie Pro Team. Zaczynając od najniższych pozycji w światowych rankingach, rozwijaj swój zespół i wykaż się zmysłem taktycznym, aby zostać zauważonym przez organizatorów największych międzynarodowych zawodów i otrzymać zaproszenie do rywalizacji z najlepszymi.
Aby dodać więcej realizmu do wyścigów i urozmaicić rywalizację o zwycięstwo w Tour de France, dodano rankingi dla „Medium Mountain” i „Agility”. W zależności od wybranego kolarza, gra i sterowanie zawodnikiem są teraz zróżnicowane. Zdecydowanie łatwiej jest osiągnąć maksymalną prędkość i obrać ciasną trajektorię z takim kolarzem, jak Wout van Aert, niż z Primožem Rogličem.
Uważaj jednak, ponieważ im niższy poziom „Agility” kolarza, tym większej kontroli potrzebujesz!
Aby zwiększyć immersję z rozgrywki Tour de France 2023, dodaliśmy w tym roku dwie nowe koszulki. Możesz teraz założyć koszulkę „super combative” oraz koszulkę najlepszej drużyny. Udowodnij, że zasługujesz na te wyróżnienia, pokazując swój talent!
Podobnie jak w prawdziwej rywalizacji, kolarze mają teraz możliwość zorganizowania się w Gruppetto, aby spokojnie ukończyć etap i zachować siły na resztę wyścigu. Kolarze wiedzą również, jak się przegrupować, aby utworzyć poranną ucieczkę, a tym samym być bardziej wydajnymi i sprawiać więcej kłopotów drużynom prowadzącym wyścig!
W Tour de France 2023 zmieniono trajektorie i kolizje, dzięki czemu można łatwiej poruszać się w peletonie. Dzięki tym ulepszeniom możesz łatwiej zmienić pozycję i jak najlepiej przygotować się do końcówki wyścigu.
Tryb Race of the Moment został również zaktualizowany o nowe wyzwania, wyścigi i optymalizacje, które dodają więcej różnorodności. Pojawił się też zupełnie nowy tryb: Downhill of the Moment.