Tour de France 2023
En iyi bisikletçilerle omuz omuza yarış ve Tour de France 2023'ün resmi video oyununda Champs-Elysées'de zafer kazanmak için tarzını ortaya koy! Dağlık veya düz etaplarda yarış ve Grande Boucle'ın tüm heyecanını deneyimle.
Kendi bisikletçini oluştur ve Pro Leader modunda bir profesyonel ol. Uzmanlığını ve fiziksel niteliklerini seç, ardından becerilerini geliştirmek için yarışlara katıl ve sonunda dünyanın en iyi bisikletçisi ol. Tour de France 2023 ve yılın en önemli klasikleri senin zaferlerini bekliyor!
Tour de France 2023'te Pro Team modunda bir bisiklet sezonunun tamamı boyunca kendi takımını yönetebilirsin. En büyük uluslararası yarışların organizatörleri tarafından fark edilmek ve en iyilere karşı yarışmaya davet edilmek için dünya sıralamasının en altından başlayarak takımını yükselt ve taktik zekânı göster.
Yarışları daha gerçekçi kılmak ve Tour de France'ı kazanma yarışına çeşitlilik katmak için Medium Mountain (Orta Dağ) ve Agility (Çeviklik) puanları eklendi. Artık seçilen bisikletçiye göre oynanış ve bisikletçiyi kontrol etme şeklin değişecek. Azami sürate ulaşmak ve belirli rotalarda verimli şekilde ilerlemek, Primož Roglič yerine Wout van Aert gibi bisikletçilerle daha kolay olacak.
Fakat dikkatli ol çünkü bisikletçinin Agility (Çeviklik) puanları düştükçe sağlaman gereken kontrol miktarı artıyor!
Tour de France 2023 deneyimini daha da gerçekçi kılmak için bu yıl iki yeni forma ekledik. Artık "süper mücadeleci" ve en iyi takım formalarını görebilir ve giyebilirsin. Azmini göstererek bu seçkin formaları giymeye layık olduğunu kanıtla!
Tıpkı gerçek hayatta olduğu gibi, bisikletçiler artık bir etabı sessizce bitirmek ve güçlerini yarışın geri kalanına saklamak için kendilerine bir "gruppettos" (takipçi) grubu oluşturma olanağına sahipler. Bisikletçiler ayrıca sabah ayrılış grubunu oluşturmak için nasıl yeniden toplanacaklarını da biliyorlar ve böylece takibe liderlik eden takımlara daha fazla sorun çıkarmak için daha verimli hareket edebiliyorlar!
Tour de France 2023'te, peloton içinde daha kolay manevra yapabilmen için rotalar ve çarpışmalar yeniden tasarlandı. Bu iyileştirmeler sayesinde pozisyonunu daha kolay değiştirebilir ve yarışın sonu için en ideal konumu alabilirsin.
Race of the Moment modunu da çeşitliliğini arttırmak için yeni mücadeleler, yarışlar ve optimizasyonlarla güncelledik. Ayrıca yepyeni bir de mod ekledik: Downhill of the Moment.