Tour de France 2026
Take on the best international cyclists with one goal in mind: winning the 2026 Tour de France. Conquer legendary mountain passes, launch your sprints at the perfect moment and emerge triumphant on the Champs-Élysées wearing the Yellow Jersey.
Each Tour de France is unique, and it never goes the same way twice. Under the blazing sun or in the pouring rain, each stage becomes a new challenge. Slippery roads, technical descents and changing conditions will test your reflexes and control: on the Tour, the slightest mistake can cost you the victory.
Just like in real life, the weather can change at any moment. A stage that begins under clear skies can end in heavy rain, forcing you to adapt your strategy mid-stage. In the rain, the agility and technique of your riders makes all the difference: control your lines, manage risks and use your rider’s balance skills to stay in the lead.
In Tour de France 2026, enhance your season with an even more comprehensive calendar and the arrival of two new licensed races, offering new challenges and trophies to collect.
Finish your season on the demanding dirt roads of Paris-Tours. Your bike handling and positioning skills will be essential if you are to take the lead in the muddy sections, surprise the sprinters and be the one to cross the finish line.
Experience the Grand Départ in Barcelona, with a revamped approach to team time trials. Set the relay order, protect your leader and synchronize your efforts to aim for the best finishing time.
Just like in the real Tour de France, your protected rider’s time is taken once they cross the finish line.
Tour de France 2026 has enhanced customization with more visual options, including the choice of bike frame used in the race. Weather conditions also influence equipment: in cold or rainy weather, your riders will wear suitable outfits with arm warmers and long cycling shorts.
For even greater immersion, the official jerseys of national champions are now included, allowing you to stand out in the peloton. Wear the colours of the Champion of France, Belgium, Mexico, or any other international country.