Tour de France 2026
Kæmp mod de bedste internationale ryttere med ét mål for øje: at vinde Tour de France 2026. Bestig de legendariske bjergpas, sæt ind med dine spurter på det perfekte tidspunkt, og stå som vinder på Champs-Élysées iført den Gule Trøje.
Hvert Tour de France er en unik prøve, og ingen etaper forløber ens. Om det er under den brændende sol eller i silende regn er hver dag på cyklen en ny udfordring. Glatte veje, tekniske nedkørsler og omskifteligt vejr sætter dine reflekser og kontrol på prøve – på Touren kan selv den mindste fejl koste sejren.
I Tour de France 2026 kan du udvide din sæson med en endnu mere intens kalender og to nye licensløb, som bringer nye udfordringer og trofæer til samlingen.
Afslut sæsonen på de krævende jordveje i Paris-Tours. Her vil din kontrol over cyklen og evne til at positionere dig være altafgørende, hvis du skal overtage føringen på de mudrede strækninger, overraske sprinterne og krydse målstregen først.
Træd ind i Grand Départ i Barcelona med en ny, taktisk tilgang til holdtidskørsel. Fastsæt rækkefølgen, beskyt din kaptajn, og kør som et team mod uret.
Kaptajners tid registreres først, når de krydser målstregen, præcis som i Tour de France.
Tour de France 2026 giver flere muligheder for visuel tilpasning, herunder valg af cykelstel til løbet. Vejret påvirker også udstyret: I kulde og regn bærer rytterne passende tilbehør som armvarmere og lange cykelshorts.
For endnu større indlevelse er de officielle nationale mestertrøjer inkluderet, så du kan skille dig ud i pelotonen. Bær farverne fra Frankrig, Belgien, Mexico eller et hvilket som helst andet internationalt land.