Tour de France 2026
Zmierz się z najlepszymi międzynarodowymi kolarzami, kierując się jednym celem: zwycięstwem w Tour de France 2026. Pokonaj legendarne przełęcze górskie, wystartuj w sprincie w idealnym momencie i triumfuj na Polach Elizejskich w Żółtej Koszulce.
Każdego roku Tour de France jest wyjątkowy i nikt nie wie, jak potoczy się ten wyścig. W palącym słońcu lub ulewnym deszczu każdy etap staje się nowym wyzwaniem. Śliskie drogi, techniczne zjazdy i zmienne warunki sprawdzą Twoje refleks i kontrolę: w Tour najmniejszy błąd może kosztować zwycięstwo.
Z Tour de France 2026 sezon będzie jeszcze bogatszy dzięki poszerzonemu kalendarzowi i dwóm nowym licencjonowanym wyścigom, które oferują nowe wyzwania i trofea do zdobycia.
Zakończ sezon na wymagających, gruntowych drogach Paris-Tours. Twoje umiejętności prowadzenia roweru i pozycjonowania będą kluczowe, jeśli chcesz objąć prowadzenie na błotnistych odcinkach, zaskoczyć sprinterów i jako pierwszy(-a) przekroczyć linię mety.
Przeżyj Grand Départ w Barcelonie w nowej odsłonie wyścigu drużynowego na czas. Ustal kolejność przekazywania pałeczki, chroń swojego lidera i zsynchronizujcie swoje wysiłki, aby osiągnąć najlepszy czas.
Podobnie jak w prawdziwym Tour de France, czas chronionego zawodnika jest mierzony po przekroczeniu linii mety.
Tour de France 2026 ma jeszcze lepsze opcje personalizacji, np. wybór ramy roweru używanego w wyścigu. Warunki pogodowe też wpływają na sprzęt: jak jest zimno lub pada, Twoi kolarze będą nosić odpowiednie stroje z ocieplaczami na ramiona i długimi spodenkami kolarskimi.
By jeszcze lepiej wczuć się w sytuację, dodaliśmy oficjalne koszulki mistrzów krajowych, dzięki którym wyróżnisz się w peletonie. Noś barwy mistrza Francji, Belgii, Meksyku lub innego kraju.